Skip to main content

Bokep Oh betul Ded

Pukul 21:00 WIB genta pintu rumah kontrakanku berdering, tengah itu saya di dapur lagi mendatangkan laksa mengetim kesukaanku Oleh berlari sempit menuju pintu depan, berlanjut saya membuka pintu, kelihatannya yang terlihat ke rumahku yakni Makcik Sally berserta temannya, saya belum ingat siapa beliau

“Hello Jejaka apa warta Suka,” tutur Makcik Sally
“Ooo Makcik, Silakan masuk Tan,” balasku bersamaan mempersilakan mereka bersimpuh di kursi jauh di bilik pengunjung
“Tan, ampun yach di bersemayam dulu mo matiin perapian soalnya lagi masak laksa nich ” kataku
“Oh betul Ded silakan ” balasnya
Tiba-tiba itu pun saya beranjak ke dapur Dua menit seterusnya saya pulang ke bilik pengunjung lagi Terus saya di kenalkan sama temannya oleh Makcik Sally
“Ded, kenalin nich temen etek,” ujarnya
“Vina ” ujarnya
“Jejaka ” balasku

Terus terjadilah percakapan antara abdi bertiga, sampai kesimpulannya Makcik Sally mengajakku buat ML bersama-sama
“Ded, puasin anda dong ingin khan?” tutur Makcik Sally
“Dapat bila?” tanyaku akal-akalan dongok
“Yach masa ini dong waktu tahun depan sich,” tutur Makcik Vina
“Ded Makcik Sally udah narasi mengenai anda, lalu Makcik Vina terpincut ingin nyobain permainan anda Ded,” ujarnya
“Ah, Makcik Vina ini ada-ada aza,” candaku
what picture exhibits

https://www.emailmeform.com/builder/form/526zmfG6ftdi5M41H0Bb1